معرفي هتل هاي آنتالیا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
معرفي هتل هاي آنتالیا
نوشته شده در یک شنبه 12 مرداد 1393
بازدید : 360
نویسنده : chaharfasl
PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

هتل سه ستاره لارا آنتالیا

هتل دیدنی لارا آنتالیا ، بر بالای صخره ای فوق العاده زیبا قرار گرفته  و برای آن دسته از میهانانی که به دنبال شنا و آبتنی در استخری با منظره زیبا و در عین حال بافت قدیم شهر آنتالیا دسترسی راحت می باشد، انتخابی ایده آل به شمار میرود.هتل دارای 72 اتاق بوده که هر یک به سادگی و راحتی طراحی شده و از چشم انداز تماشایی قابل رؤیت دریا از بالکن برخوردار می باشند.میهمانان و مسافران حتما از شنا وآبتنی در استخر بالای صخره و رستورانهایی که همه به چشم اندازهای دیدنی دریا نزدیک هستند، لذت میبرند. میهمانان می توانند در بوفه هتل خوراکهای عالی و خوشمزه ترکی و بین المللی تدارک دیده شده  و یا در رستوران منو دار هتل، غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید.هتل فقط چند قدم تا آبهای گرم مدیترانه و ساحل شنی و طلایی لارا فاصله دارد. آبشارهای معروف Dden، نیز در نزدیکی هتل قرار گرفته است. هتل تا بافت تاریخی شهر آنتالیا و شهر قدیمی و مشهور کالیی، فقط 6 کیلومتر فاصله دارد.

 

PLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

هتل لارا وورد آنتالیا

هتل لارا وورد آنتالیا

هتل بین المللی لارا وورد آنتالیا ، در دویست متری ساحل لارا و در شهر آنتالیا قرار گرفته است. از امکانات و خدمات هتل می توان به اتاقهای مدرن و نوسازی شده ، تلویزیون LCD با گیرنده ماهواره ، تهویه مطبوع ، سرویس رایگان اینترنت بی سیم ، حمام اختصاصی با سشوار و تجهیزات خوب بهداشتی عالی می باشد . 
میهمانان و مسافران می توانند در رستوران فضای باز و یا در هتل انواع مختلف غذای های بین المللی و ترکی بپردازند. خدمات دیگر هتل مانند: باشگاه مجهز ، ماساژ , سونا ، و پارکینگ عمومی رایگان ارائه می دهد . از جذابیت های توریستی نزدیک به هتل در منطقه لارا آبشار (دادن)  و دروازه باستانی (هادریان) می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه با اتومبیل فقط پانزده دقیقه می باشد. هتل لارا وورد آنتالیا برای علاقه مندان به دوچرخه سواری نیز دوچرخه کرایه می دهد. 

 

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE
 

هتل پامیرا آنتالیا

هتل پامیرا آنتالیا

هتل پامیرا آنتالیا با میهمان نوازی ترکی سنتی از مسافران و میهمانان خود در محیطی مدرن و مجلل پذیرایی می کند. هتل پامیرا در 200 متری ساحل می باشد و تعطیلاتی به یاد ماندنی برای میهمانان خاطر انگیز می شود. استخر رو باز و بزرگ هتل و اتاق ها از امکانات رفاهی مانند:  دکوراسیون مدرن ، مینی تریا ، تلویزیون LCD ،  تهویه مطبوع ، حمام اختصاصی مجهز و بسیار لوکس و سشوار دارد . رستوران هتل پامیرا آنتالیا در محیطی با فضای باز و جذاب قرار گرفته است و  انواع مختلف غذاهای لذیذ و خوشمزه  از میهمانان و مسافران پذیرایی می شود. نوشیدنی های استوایی با طعم عالی برای پذیرایی از میهمانان مهیا می باشد . جابجایی رایگان مسافران و میهمانان به سواحل اطراف ,  نظافت شبانه روزی اتاق ها ,  پارکینگ اختصاصی از جمله خدمات هتل پامیرا آنتالیامی باشد . سرویس اینترنت رایگان در اتاقها و در محیط های عمومی هتل از امکانات دیگر هتل پامیرا آنتالیا می باشد.

 

هتل مجیک آنتالیا



هتل مجیک آنتالیا شامل امکانات رفاهی مانند استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سر پوشیده هتل می باشد و لازم به ذکر است که مسافران می توانند از امکانات این هتل بصورت رایگان استفاده کنند. همچنین این هتل برای راحتی خانواده ها زمین بازی کودکان را راه اندازی کرده است تا خانواده ها با آرامش سفر خود را پشت سر بگذارند. پذیرش این هتل به صورت شبانه روزی میباشد و در هر ساعتی از شبانه روز آماده سرویس دهی به مسافران میباشد. 

 

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

 

 



این هتل زیبا با موقعیت جغرافیایی استثنایی که دارد برای مسافران تور آنتالیا سفری زیبا و به یادماندنی را خواهد ساخت . هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا دارای امکانات مانند ماساژ , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار , شیرجه , حمام ترکی و استخر سر پوشیده میباشد که مسافران می توانند از این امکانات به صورت کاملا رایگان استفاده کنند. این هتل ذارای اتاق های با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین است . همچنین این هتل دارای سرویس نگهداری کودکان برای رفاه و آرامش خاطر خانوادهای عزیز میباشد. علاقه مندان به ورزش نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند که این امکانات شامل پینگ پنگ ، بازی دارت اشاره کرد . همچنین بخش پذیرش این هتل به صورت 24 ساعته آماده ی سرویس دهی به مسافران تور آنتالیا است . 

 

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

 

 

 

هتل وو کرملین پالاس از هتل های 5 ستاره آنتالیا میباشد که دارای امکانات تفریحی شامل زمین بازی کودکان ، سرویس نگهداری کودکان ، اتاق بازی های کامپیوتری ، کاریوکی ، استخر ، ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده میباشد . همچنین این هتل دارای اتاق های ویژه اتاق و امکانات برای معلولین و اتاق های خانوادگی است . این هتل برای علاقه مندان به ورزش نیز امکاناتی را فراهم کرده که شامل تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، موج سواری ، کانو ، بولینگ و اسکواش میباشد . دیگر خدمات و امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا شامل خدمات خانه داری , انبار بار , رستوران ، پذیرش شبانه روزی که در تمامی ساعات آماده خدمات رسانی به مسافران تور آنتالیا میباشد ،  آسانسور ، گاوصندوق ، فروشگاه در هتل و بار میباشد.

 


 

 

هتل پورتو بلو آنتالیا

هتل پورتو بلو آنتالیا

این هتل 5 ستاره که در ساحل کنیالتی و یکی از طولانی ترین سواحل آنتالیا واقع شده است و در دامنه کوه بیدلر است هتل دارای استخر آب گرم ،ورزش آبی و مرکز سلامت است هتل تا مراکز تفریحی هشت کیلومتر فاصله دارد.

 

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

 

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا یک هتل شیک و مجلل و تفریحی در آنتالیا است که در مکانی بسیار عالی و آرام در شهر زیبای لاراآنتالیا قرار دارد . از امکانات این هتل میتوان به استخر آب گرم ، ساحل اختصاصی ، ورزشهای آبی ، زمین تنیس با نور افکن و ... اشاره کرد .

 

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

این هتل 5 ستاره در منطقه ی بلک آنتالیا واقع شده است.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل استخر،سونا و جکوزی،یوگا،حمام ترکی،آرایشگاه،محل نکهداری کودکان،زمین تنیس،،صرافی،فروشگاه و بوفه صبحانه است.اتاقهای این هتل مجهز به تلویزیون ال سی دی،یخچال،سیستم تهویه،گاو صندوق،مینی بار،حمام با امکانات لازم و تلفن است.

 

 

مسافران تورهاي آنتالیا بدانند :

* مدارك مربوط به تور آنتالیا از قبيل بليط  و واچر هتل به صورت الكترونيكي صادر ميگردد ، بنابراين آن دسته از مسافران تور آنتالیا   كه از شهرهاي ديگر اقدام به رزرو هتل مينمايند و يا آن دسته از مسافران تور آنتالیا كه به دليل ضيق وقت قادر به مراجعه حضوري نيستند نيازي به مراجعه حضوري نداشته و  پس از نام نویسی و انتقال وجه تور آنتالیا  ، ميتوانند مدارك مر بوط به تور آنتالیا را به صورت ايميل و يا فاكس دريافت نمايند .

تورهاي آنتالیا ويژه نوروز 93 همه روزه در چند نوبت پروازي از 28 اسفند برقرار خواهد بود.

* مقصد كليه پروازهاي داخلي براي تورهاي آنتالیا فرودگاه " اسپارتا " خواهد بود و مسافران از آنجا به صورت زمينی به هتل هاي خود ترانسفر ميشوند  ، برای پروازهای ترك مقصد فرودگاه "قاضی انتب "خواهد بود . 

تورهاي آنتالیا آژانس چهارفصل  با تنوع پروازی مناسب و با پروازهای ماهان ، ايران اير ، تابان ، زاگرس ، اطلس جت و.. برگزار خواهد گرديد .

* ساعت چك اين و چك اوت برای مسافران تور آنتالیا  به ترتيب 13:00  و 12:00 به وقت محلی ميباشد بنابراين هنگام انتخاب ساعت پروازي به اين زمان دقت نماييد . در صورتيكه زمان پرواز شما خارج از زمان چك اين و چك اوت هتل است ميتوانيد چمدانهاي خود را به لابي هتل تحويل داده و از گشت شهري و يا امكانات لابي هتل استفاده نماييد .

* برای دريافت ارز مسافرتی مسافران تور آنتالیا  ميبايست بليط ، كارت ملی ، پاسپورت ، عوارض خروج از كشور را به يكي از شعب ارزي ملت و يا سامان ارائه داده و با حواله دريافتی در سالن ترانزيت فرودگاه ارز مسافرتی دريافت نمایید .

 * هتلها از نظر سرويس برای مسافران تور آنتالیا  به گروه هاي زير تقسيم بندي ميشوند 

    -  هتلهاي با سرويس BB ( فقط صبحانه ، Bed and Breakfast )

    - هتل ها با سرويس HB ( صبحانه و ناهار ، يا صبحانه و شام Half Board )

    - هتل ها با سرويس FB ( صبحانه ، ناهار ، شام Full Board )

    - هتل ها با سرويس ALL ( صبحانه ،  ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان از صبح الی 12 شب All Inclusive )

    - هتل ها با سرويس UALL ( صبحانه ،  ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان 24 ساعته  Ultra  All Inclusive)

    بيشتر هتل هاي آنتالیا  سرويس هاي ALL و يا UALL را به مسافران تور آنتالیا  ارائه ميدهند .

    به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود پيش از انتخاب هتل به نوع سرويس هتل دقت نماييد .

* به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود قبل از سفر اطلاعات مربوط به حمل و نقل در آنتالیا را مطالعه نمايند 

* نقشه آنتالیا در اختيار تمامي مسافران تور آنتالیا قرار  ميگيرد 

* تمامي مسافران تور آنتالیا ميبايستي گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار در اختيار داشته باشند

* به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد نكان ايمني را در طول سفر رعايت نمايند

* به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد در طول سفر مراقب اشيا قيمتي و پول خود باشند

درباره آنتالیا

درباره آنتالیا

شهر آنتالیا از سمت کوههای توروس و پوشیده از درختان کاج انبوه به طرف دریای مدیترانه ادامه دارد.و خط ساحلی نا منظم با این دریا دارد.شهر آنتالیا مرکز توریستی و گردشگری ترکبه محسوب می شود و سی در صد گردشگران از کشورهای خارجی هستند.شهر آنتالیا با ششصد و پنجاه و هفت کیلومتر خط ساحلی مکانهای دیدنی زیادی از قبیل بندرها،پلاژها و شهرهای تاریخی در کنار خود دارد.یکی از این مکانهای باستانی آنتالیا شهر زانتوس است که در میراث جهانی به ثبت رسیده است.این شهر در منطقه دریای مدیترانه قرار گرفته است در قسمت غرب شهر آنتالیا  شهر موغلا در شمال ،شهرهای قونیه،بوردور و اسپارتا در شرق کارامان و مرسین و در جنوب دریای مدیترانه واقع شده است. 

 




:: برچسب‌ها: تور آنتالیا,هتل آنتالیا,آنتالیا,هتل,تور لحظه آخری,تور خوب,تورهاي خوب,هتل,هتل خوب در آنتاليا ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: